Product Update: Juni 2025

Gemaakt door Jona Koekelcoren, Gewijzigd op Do, 26 Jun om 9:17 AM op Jona Koekelcoren

Nieuwe Ratio’s

Maak kennis met gloednieuwe eigen ratio’s: netto financiële schuld, netto werkkapitaal, en EBITDA-marge. Zoals altijd doen wij de berekeningen en draaien wij de compute, zodat jij dat niet hoeft te doen.


Zo zien ze eruit op bedrijfsprofielen:



Zo zien ze eruit in de Geavanceerde Zoekfunctie:


Nieuwe exclusie: deel van geconsolideerde groep

We helpen je om bedrijven te detecteren en te filteren op basis van nieuwe inzichten over welke bedrijven deel uitmaken van een geconsolideerde groep. 




Referentie naar geconsolideerde financials



Zo zien ze eruit op niveau van de hoogste consoliderende partij:


Zo zien ze eruit op niveau van een bedrijf dat deel uitmaakt van de geconsolideerde groep:





Gloednieuwe Helpdesk & Assistent

Ontmoet 


Daarbij hoort een volledig nieuwe help-assistent: je kan hem alles vragen wat je wil weten over openthebox. Als hij het antwoord nog niet weet, leren wij het hem snel! Heb je hulp van ons team nodig, dan kan de assistent dat doorgeven en een ticket aanmaken – vanaf dat moment nemen wij het over en houden we je op de hoogte via e-mail, zoals jij dat gewend bent.




New Ratios


Say hello to brand new proprietary ratios: net financial debt, net working capital, EBITDA margin. As always, we're calculating and spending compute so that you don't have to. 



How they look on company profiles:









How they look in the Advanced Search: 






New Exclusion Label: Group-owned


We're helping you detect and filter out companies in the Advanced Search with new intelligence on which companies are already part of a consolidated structure. Looking for SMBs, startups, or other independent companies? Now you can, more easily than ever!









Brand New Helpdesk & Agent


Maak kennis met OBI: openthebox intelligence! Je kan onze help-assistent nu op elk moment, rechtstreeks vanuit de app, alles vragen wat je wil weten.


Weet OBI het antwoord nog niet? Dan leren we het hem snel! Heb je hulp nodig van het team, dan kan de assistent jouw vraag doorgeven en een ticket aanmaken – vanaf dat moment nemen wij het over en houden we je zoals altijd via e-mail op de hoogte.



Samen met OBI hebben we ons gloednieuwe Helpcentrum gelanceerd, met de eerste van vele ladingen frisse, nieuwe content voor teams in bankieren, private equity en fusies & overnames.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren